Több évtized után távozik Mészáros Csaba volt igazgató a Madách Imre Gimnáziumból
„Meghatározó és kitörölhetetlen minden, ami történt. De most nagyobb szükség van rám valahol máshol” – írta.
„Meghatározó és kitörölhetetlen minden, ami történt. De most nagyobb szükség van rám valahol máshol” – írta.
Mészáros Csabát nyár végén távolították el a pozíciójából, miután az iskola vezetősége bejelentette: nem veszik el tanítás előtt a diákoktól a mobiltelefonokat, digitális eszközöket. Azóta ugyanott dolgozik pedagógusként.
A tanárok a tanévnyitó értekezlet végén, egymás után álltak fel az asztaltól, és csatlakoztak a Mészáros Csaba tiszteletére előadott énekhez.
A tárca szerint az államtitkár nem olvasta az igazgató erről szóló közleményét.
Mészáros Csaba azt írta, az iskola mobilokat érintő döntéséről tájékoztatta a köznevelési államtitkárt, akinek nem volt ellenvetése.
Tüntetés is lesz a volt vezetőért.
A Dolomitok modern kori történetének legnagyobb tragédiája történt hétvégén, mikor egy hirtelen jégomlás miatt hét ember meghalt, nyolc megsérült és további nyolc embert eltűntként kezeltek. Nem egyedi, ami ott történt, de az elmúlt években szerencséjük volt az Alpokban túrázóknak: a nagy szikla- és jégomlások elkerülték őket. Ha a lavinát egészen pontosan tudják jelezni, a gleccserek omlását miért nem? Kell hegynek búcsút inteni a veszélyessé váló terepek miatt?
Magyarország legnagyobb vezetékes földgázelosztójának közel fele már eddig is a felcsúti milliárdos cégcsoportjáé volt.
Az Ikarus Egyedi Kft. 150 buszt kellett volna, hogy leszállítson áprilisig a Volánbusznak, 30-at a BKV-nak, azonban a határidőig összesen öt járművet adott át. Az anyagi gondokkal küzdő cég nemrég leépítésekbe kezdett, de a kormány ismét kedvezett nekik és stratégiailag kiemelt jelentőségű gazdálkodó szervezetté minősítette a gyárat, hogy elkerülhessék a csődöt.
Öngól – így jellemezte az Evopro Holding Zrt. elnök-tulajdonosa a Magyar Nemzetnek adott interjúban, hogy egy kínai járműipari vállalatnak ad csaknem egymilliárd forint állami támogatást a kormány.
Az innovációra kéne ráfeküdni, nem a bérmunkára, mondja Mészáros Csaba, aki rövid időre beleszagolt a bankbizniszbe, de most ismét a mérnöki-informatikai vonalra koncentrál. Biztos benne, hogy 30-40 év múlva az autók fele elektromos vagy plugin hibrid meghajtású lesz, cégcsoportjának három elektromos taxija Budapest újtain fut, a vasúti diagnosztikában a világ élvonalába tartoznak. Azt mondja, nem a pályázati lovagokat kéne támogatni, nem a támogatásokat kellene erőltetni, hanem piacot kellene generálni a termékeknek, az életképes vállalkozásokat pedig élni hagyni, azok maguktól is boldogulnának. Egy sikeres üzletember, aki mintha egy másik bolygóról jött volna, a magyar valóságtól annyira elüt a szemléletmódja.